دانلود مقاله حسابداری اجاره ها (Leases)

نیاز به جذب نویسنده

خوش آمدید

ما برای ارتقای سطح علمی سایت نیاز به چند نویسنده در رشته های دانشگاهی (همه رشته ها) داریم لذا از کسانی که تمایل دارند از طریق سایت یا از طریق تلگرام به ایدی safari_ums17@  تماس حاصل بفرمایید.

با تشکر

دانلود مقاله حسابداری اجاره ها (Leases)
تعداد بازديد : 13820

دانلود مقاله حسابداری اجاره ها (Leases)

دانلود مقاله جدید به صورت پاورپوینت در مورد حسابداری اجاره ها (Leases)

 

 

گردآورندگان فایل پاورپوینت : بهزاد بیراملوئی و الناز اقبالی


استاد : آقای دکتر کوشافر

 

علوم تحقیقات ساوه

 

 

خلاصه ای از مقاله :

 

برخی از مخالفان به دارایی منظور نمودن اجاره‌های سرمایه‌ای، بر این باورند که بخش عمده این دسته از قراردادها از سوی طرفین به طور یکسانی ایفا نشده باقی مانده و لذا به عنوان یک ثبت حسابداری قابل شناسایی و درج در دفاتر یک بنگاه اقتصادی نمی‌باشد. لیکن عدم شمول این اقلام به عنوان دارایی و بدهی مجموعه فاقد منطق لازم بوده و با مفاهیم جاری دارایی و بدهی در تضاد می‌باشد. از طرف دیگر، تصمیم نهایی در مورد پذیرش یا رد یک تصمیم مرتبط با گزارشگری مالی، بایستی بر مبنای میزان کمک چنین اقدامی به افزودن بار معنایی به صورت‌های مالی باشد که بنا بر استدلالات ارائه شده، به دارایی منظور نمودن آن بسیار مفیدتر خواهد بود. به طور کلی، ایرادات ناشی از به حساب دارایی نگرفتن اجاره‌های سرمایه‌ای، بسیار بیشتر از به حساب دارایی گرفتن آن‌ها خواهد بود.

 

 

برای دانلود اصل مطلب اینجا کلیک کنید

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید