شرح وظايف مسئول اداره دريافت و پرداخت
تعداد بازديد : 14162

شرح وظايف مسئول اداره دريافت و پرداخت
- صدور چك و ثبت آنها در دفاتر بانك.
- پرداخت تنخواه گردان به واحدهاي مختلف بر اساس دستور مقام مجاز خرج.
- تحويل و تحول وجوه و نقدينه ها و پي گيري مستمر در مورد واريز پيش پرداختها وعلي الحسابهاي جاري و سنواتي و تنخواه گردان واحدها.
- حفظ و حراست ازدسته چكها و اوراق بهادار.
- دريافت و نگهداري صورتحسابهاي بانكي، اعلاميه ها و ارائه به موقع آنها به اداره دفتر داري و تنظيم حسابها جهت صدور برگه هاي محاسباتي و تنظيم صورت مغايرت بانكي.
- واگذاري تنخواه گردان پرداخت به اداره كارپردازي و واحدهاي دریافت کننده از محل تنخواه گردان حسابداري.
- محاسبه و برآورد اقلام هزينه هاي قابل پرداخت كه براساس احكام و مجوزهاي قانوني به مرحله پرداخت رسيده است.