دانلود بازی جنگ من – This War of Mine برای کامپیوتر با لینک مستقیم

نیاز به جذب نویسنده

خوش آمدید

ما برای ارتقای سطح علمی سایت نیاز به چند نویسنده در رشته های دانشگاهی (همه رشته ها) داریم لذا از کسانی که تمایل دارند از طریق سایت یا از طریق تلگرام به ایدی safari_ums17@  تماس حاصل بفرمایید.

با تشکر

دانلود بازی جنگ من – This War of Mine برای کامپیوتر با لینک مستقیم
تعداد بازديد : 1962

دانلود بازی جنگ من – This War of Mine برای کامپیوتر با لینک مستقیم

 

 

جنگ من – This War of Mine PC Game

 

| دانلود بازی جنگ من – This War of Mine برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

 

| دانلود نسخه Reloaded بازی This War of Mine |

 

 

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی بی نظیر This War of Mine یک بازی در سبک مقاومتی، ایندی، ماجراجویی و استراتژیک می باشد که با استقبال بسیار بالای کاربران در سرتاسر دنیا مواجه شده است.  در این بازی شما نقش یک سرباز جنگنده را نخواهید داشت! بلکه شما به همراه همشهری های خود، در یک شهر به اسارت کشیده شده باید سعی کنید تا زنده بمانید. در این راه با مشکلاتی از قبیل کمبود غذا، دارد و تهدید دائمی از طریق تک تیراندازها و اسارت همراهان خود مواجه هستید. در این بازی، شما با دیدگاهی کاملا جدید از یک جنگ مواجه خواهید شد. چیزی که در بازی بسیار مهم است، تاثیر چرخه ی روز و شب است.

 

 

در درون روز، شما نمی توانید پناهگاه خود را ترک کنید، چرا که تک تیراندازها در انتظار شما هستند و شما و همراهانتان را به خواهند کشت. پس شما باید بر روی روش های مخفی کاری خود تمرکز کنید، به تعامل بپردازید و از همراهان خود مراقبت کنید. در طول شب نیز، شما می توانید به همراه یکی از اعضای پناهگاه خود به بیرون رفته و به جمع آوری آذوقه و مواد مورد نیاز خود بپردازید تا بتوانید زنده بمانید.

 

 

 

t1

 

 

 

t2

 

 

 

t3

 

 

 

t4

 


 

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP SP3 (32 bit) / Vista
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB
DirectX: Version 9.0c
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی

 

OS: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz, AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 260, Radeon HD 5770, 1024 MB, Shader Model 3.0
DirectX: Version 9.0c
Sound Card: DirectX compatible

 

پسورد فایل:

www.pocketgames.ir

 

 

 

 

 

 

 

حجم تقریبی: ۷۶۷ MB

 

 

 

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید